Posted by : Aii Saturday, November 27, 2010


Nubhan - Aku Atau Dia
Download Now (Link 1)
Download Now (Link 2)

Lirik lagu Nubhan - Aku Atau Dia

Tak dalamkah
Cinta dalam hatiku
Dah berbunga hidupku
Bersamamu aku setia

Tapi kini
Kau telah tajamkan duri
Menduakan cintaku
Yang telah lama ini

Ku cuba
Untuk bertahan
Tapi perih hati ini

Chorus
Pilih aku atau dia
Tinggalkan ku bila kau ingin bersamanya
Pilih aku atau dia
Tinggalkan ku bila kau ingin bersamanya

Ulang Chorus

Aku relakan engkau bahagia
Jika kau harus bersama dirinya

Kan ku tetap kan setia padamu
Jika kau mampu tinggalkan dirinya





Welcome to My Blog

About Me

My photo
Skudai, Johor, Malaysia
Hai .. aku just suka2 je.. wat blog nie.. huhu... jangan marah ye...

Followers

Popular Post

Blogroll

Blog Archive

Translate My page

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF

LIVE TRAFFIC

- Copyright © My World Of Share -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -