Posted by : Aii Sunday, January 16, 2011


Azlan and The Typewriter



Lirik lagu Azlan and The Typewriter - Ada Jiwa

Ada ku disini untuk kau rasa
Rasakan dengarnya jiwa yang ada
Semuanya aku yang kau jatuhkan dulu
Dengarkanlah telah ku himpunkan segala kesalahan
Kau dan aku warnakan jiwa

Ada ku disini untuk kau tahu
Seriknya jiwa ku masa dengan mu
Semuanya aku yang kau jatuhkan dulu
Dengarkanlah telah ku himpunkan segala kesalahan
Kau dan aku warnakan jiwa

Angin tolong hembuskan aku
Jauh dari bayangan itu

Telah ku himpunkan segala kesalahan
Kau dan aku warnakan jiwa
Telah himpunkan segala kesalahan
Kau dan aku warnakan jiwa









Welcome to My Blog

About Me

My photo
Skudai, Johor, Malaysia
Hai .. aku just suka2 je.. wat blog nie.. huhu... jangan marah ye...

Followers

Popular Post

Blogroll

Translate My page

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF

LIVE TRAFFIC

- Copyright © My World Of Share -Robotic Notes- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -